.

Monday, February 8, 2010

I am Back!






Yup! setelah hampir setahun vacum dr duni blog..akhirnya aku punya semangat lagi untuk menulis. Dah hampir setahun pula tak satupun puisi tercipta..

Yaah...selain sibuk dg exam , aku juga tengah mendalami dunia fotografi yg memang aku impikan dr dulu. Menangkap keindahan dunia dr berbagai perspektif ...

Sebenarnya hari ini otakku blank..gak ada inspirasi, bosen,jenuh dan lain-lain...jadi kuputuskan untuk menulis biar otakku yg selalu bekerja semau-maunya ini ada sesuatu untuk di fokus...

Itu dulu dah!


ps:ilustrasi itu fotoku yg OOF..

3 comments:

NotMe said...

welcome back :)
follow my blog too ya sista ^_^

Iyan said...

selamat menulis lagi ya lel :)

aku jauga lagi semangat nulis lagi nih :)

yohan wibisono said...

oke deh...selamat datang kembali kalo b'gitu!!! dan...salam kenal dari saya